Byť najlepšou prirodzenou verziou samej seba 

Vestonická Venuša, Kleopatra, Botticelliho zrodená Venuše, cisárovna Sissi, Marilyn Monroe, Twiggy… každé obdobie v histórii ľudstva si našlo svoj ideál krásy. Spadali podeň nie len tvary ženskej postavy a navážené kilogramy, ale i úprava vlasov, účesy a líčenie. 

Vyzerať dobre – nech už to v danom historickom momente znamenalo čokoľvek, nie len ženy sa vždy snažili zapadnúť do stanovených merítok krásy a priblížiť sa jej ideálu. I dnes sa nachádzame uprostred vývoja vo vnímaní ľudskej krásy a čelíme výzve oslobodiť sa od zažitých stereotypov.

Oprostenie sa od beauty škatuliek? Návrat k prirodzenosti? Rôznorodosť osobností ako jedinečný trend? Tak jednoduché to rozhodne nie je a cesta bude vďaka silnému dôrazu na bezchybnosť ešte dlhá. 

„Elegancia je jediná krása, ktorá nikdy nevymizne.“  Audrey Hepburn 

Globálnymi postojmi ku kráse sa zaoberala medzinárodná Ipsos štúdia Global Advisor a z jej výsledkov možno vidieť, že ženu robí pôvabnou mnoho aspektov.

Prekvapivo v jej vnímaniu medzi ženami ani mužmi nevedú fyzické rysy, ale skôr tie osobnostné, a to hlavne láskavosť (71 %), šťastná povaha (71 %) a dôstojnosť (70 %). Ďalej tiež humor, inteligencia, múdrosť či sila. Čo sa týka „fyzična“, vyzdvihujeme najviac vzhľad tváre (46 %), stav pokožky (42 %), celkový zmysel pre štýl (41 %) a sexappeal (41 %). Ďalšie faktory ako pracovný úspech (36 %) alebo finančný úspech (32 %) nás zaujímajú najmenej.    

Krása pravého ja

Krása by rozhodne nemala byť prvoplánová a riadená určitými kvótami. Samotné beauty značky by mali prostredníctvom svojich produktov a marketingových kampaní učiť ženy a dievčatá sebadôvere, viest ich k láske k vlastnému telu a oslavovať trend rozmanitosti.

Nech žijú rôznorodé tvary, veľkosti, farby pleti i vekové kategórie. Nech sa univerzálny ideál premení v budovanie spokojného a radostného ja. Poďme si každá písať svoj jedinečný príbeh, prevziať kontrolu nad vlastnými pocitmi a vytvoriť si osobní atribúty pôvabu. 

Ovocie inkluzívnej krásy

Banán. Áno, kozmetika Kadalys vníma toto celosvetovo známe ovocie ako symbol krásy mnohých kultúr. Od Ázie po tichomorské ostrovy, od Afriky po Ameriku – ak sa pozriete na stáročia dlhú „životnú“ cestu banánov plnú cestovania a kríženia národností, môžete v podstate sledovať históriu a vývoj celého ľudstva.

„Banán perfektne stelesňuje našu víziu kozmopolitnej krásy, ľahostajnú k pôvodu, postavenú ďaleko od zažitých stereotypov,“ komentuje Kadalys svoj postoj. 

Svojím banánovým radom produktov tak oslavujú všetku krásu v jej jedinečnosti, bez ohľadu na pôvod a farbu pleti. Rozdiely naopak vítajú a povzbudzujú všetky ženy, aby sa milovali a prijímali také, aké sú.

Kozmetika Kadalys sa preto flexibilne prispôsobuje všetkým typom a odtieňom pleti, nehľadí ani na geografiu a rôzne klimatické pásy. Na rozdiel od ideálu krásy je univerzálna a oceňuje rôznorodosť.

Kadalys kosmetikaDalší článek v blogu