Vôňa po holení obsahuje aloe vera, ktoré upokojí a hydratuje pokožku po holení a dodá sviežu vôňu, ktorá skvele doplní celkový dojem.
Použitie: naneste na pleť po holení.
Papraďová a orientálna vôňa pre mužov so sviežim ananásom, citrusmi a lístkami fialiek s nádychom korenia prebudí vaše zmysly. Ľahké pižmo a drevité tóny sa miesia s hrejivou vanilkou v základe. Vôňu vytvoril parfumár Clement Gavarry zo spoločnosti Firmenich.
Kolekcia Grooming Effect predstavuje vôňu pre športovo založených mužov, ktorí vyznávajú aktívny životný štýl. Toaletná voda je doplnená o produkty starostlivosti o pleť, fúzy a telo.
Zloženie vône:
Hlava: grep, ananás, mandarínka, badián
Srdce: šalvia, rozmarín, kvet fialky
Základ: pižmo, vanilka, ambrox, drevo Guaiac, santalové drevo
Design flakónu je ladený do tmavo šedej farby s čiernym trojuholníkom Guess a výrazným kontrastným červeným nápisom, dodávajúci logu športový charakter.
Značka Guess je známa ako americká odevná spoločnosť. Okrem oblečenia, ktoré sa vyznačuje vysokou kvalitou, je táto značka preslávená aj svojimi módnymi doplnkami, šperkami a v neposlednom rade aj parfumami. Bola založená v roku 1981 a pôsobí vo viac ako 100 krajinách sveta. Po celú dobu si táto značka udržuje špičkový image. Je symbolom mladistvého, sexy a dobrodružného životného štýlu. Je inšpirovaná francúzskou eleganciou a nekonvenčným kalifornským štýlom života.