Partnerstvo za hranicami bohatosti 

Harrods je predným svetovým obchodným domom s luxusným tovarom, ktorý zákazníkom prináša nezabudnuteľné zážitky. Odlišuje sa osobitosťou a autenticitou, dbe na kultúru, zázemie, vkus a skúsenosti. Harrods bol založený v roku 1834 a má za sebou bohatú históriu expanzie a rastu, vďaka čomu je najznámejším obchodným domom v Londýne. 

Celosvetovo preslávená značka si potrpí na extravagantnú výzdobu: sochy, fontány a haly zdobené početnými motívmi. Harrods je známy ako jeden z najexklúzivnejších obchodných domov na svete. V roku 1898 v ňom bol nainštalovaný prvý eskalátor na svete, čo z neho robí ranného zastánca inovácií a technológií. 

obchodní dům HarrodsObchodný dom Harrods v Londýne. 

Prečo sa spojil Alexandre.J s Harrods? 

Značka Alexandre.J si vie vyberať, pokiaľ ide o spoluprácu a partnerstvo. Byť niche značkou, môže byť čiastočne náročné na ochranu a rozvoj značky s dôrazom na mimoriadnu kreativitu a kvalitu. Túži však po niečom viac. 

V rámci partnerstva zvažuje predovšetkým spoločné hodnoty:
- Obchodný dom Harrods sa dokonalo zhoduje s podstatou umenia Alexandre.J, pretože verí “v umenie možného, spochybňuje konvenčný pohľad na to, čo je možné a mení bežné zásobovanie tovarom na formu umenia. 
- Alexandre.J sa norí do kultúr, aby vdýchol predmetom život a vyprával ich príbehy, zatiaľ čo Harrods si stojí za tým, že to, čo ich odlišuje od ostatných, sú predovšetkým ich ľudia. 
- Harrods verí, že posúvať sa ďalej a prekonávať očakávania prináša veľkú odmenu. Rovnako tak i Alexandre.J prekračuje hranice a neustále prináša kreativitu a autenticitu. 
- Alexandre.J je zbehlý v histórii a užíva si radosť zo zdieľania porozumenia prostredníctvom svojich výtvorov, zatiaľ čo Harrods neustále buduje svoje znalosti a cení si vzájomných vzťahov, aby bol dôveryhodným odborníkom a sprievodcom. 
- Harrods i Alexandre.J sú hrdí na svoje dedičstvo. 

Napokon, kto by nechcel spolupracovať s chrámom luxusu v britskej metropole?! Všetci vieme, že Harrods je domovom niekoľkých naozaj veľkolepých svetových značiek. Vyzýva luxusné domy k maximálnemu využitiu svojho talentu tak, aby vystúpili z rady. Keď stojíte vedľa velikánov, bežné know-how vám proste nestačí. To prinútilo Alexandre.J s nadšením hľadať nové spôsoby, ako byť jedinečný a lepší než kedykoľvek predtým. 

Harrods je proste úchvatný, ale uprostred všetkej tej nádhery vaše oči zaujme predovšetkým Harrods Food Hall. Pohľad na strop ukazuje nádherné secesné obkladačky, ktoré v roku 1902 vytvoril William Neatby. Inšpirácia: Alexandre.J = Francúzsko, Harrods = Anglicko... obe krajiny majú na tomto opulentnom hnutiu (alias secesie) rovnaký podiel, takže poďme nájsť spoločnú reč, nie? 

Prečo sa stala inšpiráciou niche vôni zrovna secesia? 

Obdobie “La Belle Époque” prebiehalo od 70. rokov 19. storočia do začiatku prvej svetovej vojny a v Paríži dosiahlo svojho vrcholu medzi rokmi 1890-1900.  Bolo to obdobie veľkého optimizmu a kultúrnych inovácii. Euforická doba pre umenie a nové architektonické hnutie, ktoré sa rozšírilo po celej Európe – Art Nouveau, ako sa nazýva secesia, doslova znamená "nové umenie". Prvýkrát ho predstavilo okolo roku 1880 britské hnutie Arts and Crafts. Svojho vrcholu dosiahla secesia na Medzinárodnej výstave v Paríži v roku 1900 s nápadne zdobenými stanicami metra Hectora Guimarda. 

niche parfémy Alexandre.JKolekcia niche parfúmov Alexandre.J Art Nouveau je inšpirovaná secesiou a vyrobená z tých najluxusnejších ingrediencií z Grasse, srdce parfumérskeho sveta.

Táto veľkolepá éra trvala naozaj krátko... ale nebolo by skvelé vrátiť sa do tak okázalého historického obdobia znovu a znovu... a znovu? Tvorca vôní, designer Alexandre.J, miluje históriu a cestovanie. Preto hľadá inšpiráciu pre svoje výtvory v histórii. V predošlých kolekciach sa odráža jeho vášeň pre orientálne umenie.  

V spolupráci s obchodným domom Harrods hrdo predstavuje kolekciu niche parfúmov Art Nouveau, v štýle tohto domu. Je to exkluzívny, na mieru vytvorený kvintet vôní, ktorý osloví náročných milovníkov parfúmov. Alexandre.J pretvára pohľad na parfúmy tým, že ich premieňa v dokonalý objekt túžby. Každá z piatich vôní má svoju vlastnú identitu, ktorá odráža spojenie designéra s vášňou pre umenie a obchodného domu, ktorý nemá vo svete obdoby. 

Alexandre.J je celosvetová značka, ktorá ponúka jedinečné, luxusné vône. S radosťou spolupracuje s obchodným domom, kde kreativita a húževnatosť umožňuje i nemožné. 

Uvádzame niche vône Art Nouveau na našich trhoch 

Ako exkluzívny distribútor parfúmov Alexandre.J uvádzame novú kolekciu Art Nouveau na českom a slovenskom trhu. Na tlačovom uvedení sme predstavili týchto päť skvostných parfúmov pre skutočných milovníkov, ktorí sa chcú odlíšiť. Každá z piatich vôní je úplne iná a hodí sa pre inú osobnosť, ale v každej sú použité ešte luxusnejšie ingrediencie ako v predchádzajúcich kolekciach značky. Ingrediencie pochádzajú z mesta Grasse, ktoré je srdcom parfumérského sveta. Parfúmované vody sa vyrábajú vo Francúzsku. Obsahujú 20 – 25 % parfúmovaných zložiek a stanú sa tak súčasťou vašej aury na celý dlhý deň. 

uvedení vůní Alexandre.JKolekciu niche parfúmov Alexandre.J Art Nouveau  sme uviedli v apríli 2023. K dostaniu sú v obchodnom dome Desirred v Prahe, v sieťach Douglas a Marionnaud.sk.